Solliciteer direct
VERBINDEN
terug naar overzicht

Inside Accountmanager Relatiebeheer – Amsterdam

Introductie

In de rol van Customer Support ben je het eerste aanspreekpunt voor de bestaande klanten in jouw portfolio. Wij zijn dan ook op zoek naar iemand die de meeste energie haalt uit het tevreden houden en krijgen van bestaande relaties. Service bieden en klantgerichtheid zijn de 2 meest essentiële zaken waar jij jezelf in herkent!

Organisatie

Vanuit een diepgewortelde passie om de zorgen uit handen van hun klanten te nemen, helpt TKB hen met het verbeteren van het credit management. Samen met hun klanten bepalen zij de succesvolste weg voor het realiseren van mooie resultaten en klantbehoud. Iedere organisatie is uniek en elk verbeteringstraject is anders. De betrokken medewerkers hebben hierom voor de specifieke uitdaging van elke klant een passende oplossing. Een stevige basis voor een langdurige samenwerking!

TKB (Trust Krediet Beheer B.V.) is met meer dan 250 collega’s in dienst al meer dan 30 jaar de betrouwbare zakenpartner in Credit Management. Van incasso, outsourcing, detachering tot aan onze software Trust.it: voor de maximale ontwikkeling van organisaties.

Hét TKB DNA:

Resultaat- en kwaliteitsgericht: Je neemt concrete doelen als uitgangspunt en bent in staat hieraan vast te houden, totdat het doel bereikt is, waarbij je actief een hoge mate van kwaliteit nastreeft en waarborgt;

Klant- en servicegericht: Je bent klantgericht ingesteld en speelt in op de wensen, behoeften, klachten en problemen van de klant;

Flexibel en samenwerken: Je bent in staat buiten de kaders te denken en je bent flexibel in de samenwerking en helder in de communicatie met anderen, je wilt hierbij leren van anderen en andere organisaties.

Functie

Verantwoordelijkheden:

– Je beheert bestaande klantrelaties conform de afgesproken frequentie;

– Je draagt bij aan het verhogen van de klanttevredenheid van de bestaande relaties;

– Je draagt bij aan de up-en cross-sell van TKB diensten op bestaande klanten;

– Je participeert n verkoopondersteunende marketing acties;

– Je neemt initiatieven ter verbetering van de kwaliteit van de dienstverlening van TKB;

– Je voert een nauwkeurige administratie in het verkoopsysteem;

– Je rapporteert op periodieke basis aan de Sales Manager.

Functie-eisen

– Minimaal een HBO werk-en denkniveau;

– Ervaring in een commerciële functie is een pré;

– Ervaring met het verkopen van inhoudelijke zakelijke dienstverlening;

– Pragmatisch, evenwichtig en slagvaardig persoon die overtuigt en zaken waarmaakt;

– Ijzersterke mondelinge en schriftelijke beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;

– Je bent uiterst service – en klantgericht ingesteld.

Aanbod

TKb biedt volop kansen en mogelijkheden om jezelf persoonlijk verder te kunnen ontwikkelen. Daarnaast zijn er korte lijnen intern, heerst er een informele sfeer en krijg je de leukste collega`s ervoor terug. Deze functie biedt een salaris van € 2.500,- tot € 3.000,- BPM vast

Inlichtingen

Wil je meer weten over de leuke en uitdagende rol? Neem contact op met Jasper Borghesi Cipriani 0612116925, óf stuur direct jouw sollicitatie met (korte) motivatie naar [email protected]



Solliciteer direct
terug naar overzicht

                  © 2018 Copyright Sales Intermediate - Alle rechten voorbehouden ▲ Design Studio Stavorinus
Top

Sales Intermediate vindt de privacy van haar kandidaten en sollicitanten belangrijk. Wanneer je solliciteert via salesintermediate.nl verzamelt Sales Intermediate informatie (persoonsgegevens, CV* en motivatiebrief).
Klik hier en lees meer..