Solliciteer direct
VERBINDEN
terug naar overzicht

Account Manager Credit Management – Randstad

Introductie

Als Accountmanager Buitendienst krijg jij de kans om vernieuwing te brengen, impact te maken en verantwoordelijkheid te pakken. Samen met vier ervaren collega’s ben jij zo veel mogelijk buiten de deur om de bestaande en potentiële klanten te informeren en adviseren over de oplossingen m.b.t. Incasso, Outsourcing, Detachering en niet te vergeten hun eigen ontwikkelde software tool TRUST IT.

Bij TKB sta je naast de klanten en ben jij hun business partner die een op maat dienstverlening voor hun gehele debiteurenbeheer verzorgt.

Organisatie

Vanuit een diepgewortelde passie om de zorgen uit handen van hun klanten te nemen, helpt TKB hen met het verbeteren van het credit management. Samen met hun klanten bepalen zij de succesvolste weg voor het realiseren van mooie resultaten en klantbehoud. Iedere organisatie is uniek en elk verbeteringstraject is anders. De betrokken medewerkers hebben hierom voor de specifieke uitdaging van elke klant een passende oplossing. Een stevige basis voor een langdurige samenwerking!

TKB (Trust Krediet Beheer B.V.) is met meer dan 250 collega’s in dienst al meer dan 30 jaar de betrouwbare zakenpartner in Credit Management. Van incasso, outsourcing, detachering tot aan onze software Trust.it: voor de maximale ontwikkeling van organisaties.

Hét TKB DNA:

Resultaat- en kwaliteitsgericht: Je neemt concrete doelen als uitgangspunt en bent in staat hieraan vast te houden, totdat het doel bereikt is, waarbij je actief een hoge mate van kwaliteit nastreeft en waarborgt;

Klant- en servicegericht: Je bent klantgericht ingesteld en speelt in op de wensen, behoeften, klachten en problemen van de klant;

Flexibel en samenwerken: Je bent in staat buiten de kaders te denken en je bent flexibel in de samenwerking en helder in de communicatie met anderen, je wilt hierbij leren van anderen en andere organisaties.

Functie

* Genereren van new business

* Vergroten van omzet en uitbouwen van bestaande relaties

* Behalen van vastgestelde targets en doelen

* Bezoek en algemeen relatiebeheer van (potentiële) klanten

* Vullen van eigen agenda

* Nauwkeurige administratieve verwerking van o.a. contracten, offerte en bezoeken

* Onderhouden van communicatie met diverse interne afdelingen

* Nemen van initiatieven ter verbetering van de kwaliteit van de dienstverlening van TKB

Functie-eisen

Wat breng jij mee?


Minimaal Hbo werk- en denkniveau;

Minimaal 2-4 jaar ervaring in vergelijkbare Sales positie;

Goede referenties op het gebied van verkoop van credit management en incassoprocedures is een pré;

Ervaring met MS office en andere relevante systemen;

IJzersterke mondelinge en schriftelijke beheersing van Nederlands en Engels;

Representatief. energiek en charismatisch.


Gewenste competenties:

Commerciële vaardigheden: Je houdt inzicht in de werking van de markt en hoe hier maximaal van geprofiteerd kan worden;

Overtuigingskracht: Je oefent, op basis van persoonlijk overwicht, invloed uit op mensen en situaties, gericht op acceptatie en het overwinnen van weerstanden;

Ondernemend: Je houdt je op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op je vakgebied om effectief te blijven in je functie en vertaalt ontwikkelingen in je omgeving. Je stuurt hierbij vernieuwde activiteiten aan en enthousiasmeert anderen;

Empathisch vermogen: Je schakelt gemakkelijk tussen verschillende rollen en kan bij complexe situaties de verschillende belangen goed inschatten. Je bent je hierbij bewust van jouw eigen positie en invloed van beslissingen op anderen en houdt hier rekening mee;

Besluitvaardig: Je bent in staat afhankelijk van de situatie zowel vlot als weloverwogen beslissingen te nemen, met name wanneer belangrijke informatie ontbreekt of onvolledig is.

Aanbod

TKB biedt jou een dynamische en prettige werkomgeving waarbij professionaliteit, resultaat boeken voor hun klanten, samenwerken en werkplezier voorop staan. Daarnaast bieden zij jou volop ruimte om je zowel op persoonlijk als professioneel vlak verder te ontwikkelen. Naast een passend salaris (€ 3.500,- tot € 4.500,- BPM vast), goede secundaire arbeidsvoorwaarden w.o. een interessante bonusregeling , een leaseauto en tweewekelijkse borrels, maak je deel uit van een gedreven en ervaren sales team.

Inlichtingen

Voor meer info omtrent deze uitdagend mid-career sales functie, neem contact op met Jasper Borghesi Cipriani 06-12116925 óf solliciteer direct en stuur jouw cv met (korte) motivatie naar [email protected]



Solliciteer direct
terug naar overzicht

                  © 2018 Copyright Sales Intermediate - Alle rechten voorbehouden ▲ Design Studio Stavorinus
Top

Sales Intermediate vindt de privacy van haar kandidaten en sollicitanten belangrijk. Wanneer je solliciteert via salesintermediate.nl verzamelt Sales Intermediate informatie (persoonsgegevens, CV* en motivatiebrief).
Klik hier en lees meer..